Ljusslinga

Jag har bott i min lägenhet sedan i början av maj förra året, men jag har fortfarande inte lyckats få upp några gardiner. Först väntade jag medvetet med det eftersom jag skulle måla om. Det skedde inte förrän i slutet av sommaren, och efter det har det liksom inte heller blivit av. Jag har världens jobbigaste väggar att borra i, så jag drar mig lite för att ta tag i det så att säga. Men så fick jag en idé när jag var på Rusta förut, så jag köpte en ljusslinga som jag hängde upp i vardagsrumsfönstret när jag kom hem. Så nu behövs det ju faktiskt inga gardiner. Klart det hade varit fint att ha både ljusslingan och gardiner, men eftersom min katt gärna klättrar i allt som hon kan få tag på, så får det nog vara såhär ett tag. Nu ser det ju inte riktigt lika tomt ut i alla fall.
 
 

Kommentera här: