Mysig lördagmorgon

Godmorgon på er! 
 
Jag har längtat hela veckan efter att få sova lite extra länge, så jag njöt ordentligt imorse när jag kunde ligga kvar så länge jag ville. Nu blev det inte enormt länge i alla fall, men mycket längre än till 05 som brukar vara den vanliga tiden att gå upp i veckorna. Jag har ju dessutom börjat med en ny rutin. Att bli kissnödig halv fem varje morgon. Tack bebis. Antar att det bara är början dock haha! 
 
 
Nu sitter jag i soffan och myser med tända ljus och Musikhjälpen på tv. Ska snart fixa lite frukost och sen blir det en tur till affären för att hämta ut paket som har kommit och sen en sväng till Rusta för att inhandla tapeter till vårt sovrum. Det kommer bli så fint när allt blir klart! 

Kommentarer:

1 Filippa:

Haha, framåt slutet kommer du behöva kissa betydligt oftare under natten. På slutet övervägde jag blöja 😂

Kommentera här: