Mitt-i-veckan

Hej på er! 

Den här dagen på jobbet var allmänt hemsk. SÅ mycket att göra att jag höll på att bli tokig! Jag har varit den enda ordinarie på jobbet nu i några veckor och det börjar verkligen ta ut sin rätt. Alltså, jag behöver min semester SO BAD. Nu är det bara sju arbetsdagar kvar och jag lovar er att jag räknar ner. 

Jag och C tog en tur till affären efter jobbet och handlade. Älskar att ha massa saker i kylskåpet! Toklängtar tills vi flyttar och har en hel kyl och en hel frys! Älskar att jag ändå är ganska lätt att få nöjd, haha! 

C är iväg på fotboll med sin far ikväll och jag har underhållit mig med att tvätta och fixa middag. Det blev lax med pesto. Var egentligen inte sugen på något speciellt men lax är alltid gott, så det fick bli det. 


Nu ligger jag på sängen och lyssnar på podcast. Jag har vikt in all tvätt och nu försöker jag mest svalka mig. Det är så varmt här hemma. Inte för att jag på något sätt vill klaga på värmen, för den är underbar. Men det är ett jäkla hus att dra åt sig värmen... 

Hoppas ni får en superfin kväll! 

Kommentarer:

1 Filippa:

Värmen... just nu har vi 25 grader inne och i eftermiddag är det garanterat runt 28-29 ;) trähus is The shit!

Kommentera här: