Shopping med mamman

Hej på er! 

Det har varit lite tyst här inne ett tag, men det är helt enkelt för att det har varit så himla mycket annat. Det händer massor på jobbet plus att jag har börjat ta tag i det där körkortet. Så tiden har liksom inte riktigt räckt till. Jag har kört lite här hemma nu, och på måndag är det dags för den första körlektionen plus den första teorilektionen. Så nu måste jag börja läsa ordentligt i teoriboken också. Men andra ord, det kommer fortsätta att vara fullt upp, haha! 

Nog om det. Idag blev det en dag dag tillsammans med mami. Vi tog en runda till Maxi och det blev faktiskt lite shopping. Jag hittade tre par skor för ynka 373 kr! Nu fattar jag ju att de kanske inte är av bästa kvalité och yada yada yada, men det orkar jag inte bry mig om. Nu har jag vårskor i alla fall! 



Nu ska jag mysa lite med katten och sen blir det middag på stan med en av mina bästa vänner! 

Kommentera här: