Lite nytt i garderoben

Jag insåg idag när sommarvärmen kom tillbaka att jag var tvungen att skaffa lite bättre, tunnare sommarbyxor. Allt jag har är i princip jeans och hur mycket jag än älskar jeans så blir det faktiskt lite varmt i dem när det är riktig sommarvärme. 

Jag hittade efter lite letande tre par byxor inne på H&M. Förutom jeans så älskar jag byxor med lite loose-fit. Så gissa om jag blev glad när jag hittade byxorna nedan. Älskar att det är mycket mönster som gäller nu. Så snyggt att matcha med en enkel topp. Det blir ju faktiskt lite roligare än om det vara är enfärgat. De gröna var jag tvungen att köpa trots att det inte var något mönster. Tycker den där färgen är riktigt snygg! 


Har till och med fixat naglarna idag! Det är inte alltför ofta det händer. Får ju inte ha det på jobbet om jag byter om men nu får jag väl vänta några dagar med att göra det helt enkelt :) 

Kommentera här: