18+2

Hallojsan! 
 
I onsdags gick vi in i vecka 19 och nu känns det som att tiden går riktigt snabbt! Nästa vecka är vi halvvägs. Känns helt sjukt. Samtidigt som det känns långt till april på något sätt. 
 
I slutet av vecka 18 kände jag de första små buffarna från mini i magen. Eller jag har ju känt lite fladder till och från, men det var i slutet att förra graviditetsveckan som jag verkligen kunde känna något som kändes som små buffar istället för fladder. Riktigt häftig känsla! 
Jag mår för tillfället väldigt bra. Inte speciellt trött, eller i alla fall inte mer än vanligt. Jag mår inte illa och har inga andra krämpor egentligen. Så just nu är allt frid och fröjd. Jag hoppas på att det ska hålla i sig ett bra tag nu. Det enda är att jag är lite extra känslig för dofter, men det kan jag leva med :)
 
 
För tillfället är C iväg på bio med en vän och jag ligger i soffan. Jag ska strax ta mig ut i köket och fixa iordning lite där. Det ser ut som jag vet inte vad. Sen när C kommer hem blir det tacos, såklart. Det är ju ändå fredag. Jag tror aldrig jag kommer tröttna på det. 
 
Imorgon blir det tapetsering i vardagsrummet. Det kommer att bli SÅ fint. Jag visar när det blir klart. Jag ska försöka visa fler bilder på hur vi bor, men det har inte funnits så mycket att fota med en massa kartonger överallt. Men snart så! 
 
Trevlig helg på er! 

Kommentera här: