Sommar-mood

Det är visst svårt att få till det här med att blogga kontinuerligt på sommaren. Dagarna liksom bara springer iväg och det är lite svårt att få tid att skriva inlägg när man är iväg och hittar på saker. Vi har spelat minigolf, varit i Söderköping och ätit glass, varit på marknad, umgåtts med föräldragrupper och hängt ute hos Melkers farmor och farfar och bara varit. En helt okej sommar ändå måste jag säga. C jobbar idag och imorgon och sedan har han semester i en månad. Han har sen semester i år eftersom vi ska åka till Island i slutet av augusti. Förutom det ska vi hälsa på ett par kompisar i deras sommarstuga i Grisslehamn nästa vecka och den 26e augusti är det dags för Melkers dop. Det påminner mig om att jag måste försöka hitta något att ha på mig. Vi ska dessutom på bröllopsfest precis efter, så kläderna måste funka till både det och dop. Får se vad jag kan hitta... 

Bild tagen precis innan lilleman somnade.
 
För tillfället ligger lilleman och sover och jag slappar i soffan. När han vaknar tror jag att vi ska försöka ta oss ut på en promenad så vi får lite frisk luft. Om inte regnmolnen en bit bort är på väg hitåt. Vi får se. I så fall får det bli lek på filten istället.

Kommentera här: