Helgen

 
Denna bild visar precis vad jag håller på med just nu. Tvätt för hela slanten. Dessutom adderade jag lite extra tvätt än den som brukar vara. Slängde med bebiskläderna i storlek 50 och 56! Tänkte att det kanske är dags att få dem tvättade. Vi går ju ändå in i vecka 35 på onsdag. 95% av alla förlossningar sker mellan vecka 37 och 42, så tänkte försöka ha allt förberett och klart till vecka 37. Man vet ju aldrig, kanske vill mini ut innan BF. Vi får se.

I helgen nu var våra vänner från Stockholm här och hälsade på. Så trevligt, och även SÅ mysigt att få hälsa på deras lilla bebis Wilma. Det gjorde inte direkt att man längtade mindre efter sin egen! Vi fick dock planera om helgens aktiviteter lite eftersom C blev sjuk, men det var en trevlig helg ändå med mycket skratt. Det är så skönt med vänner som man liksom bara kan vara med, om ni förstår hur jag menar.

Nu ska jag snart springa ut i tvättstugan. Efter det blir det att fixa till någon middag och sen blir det nog soffan för min del. Måste dock bädda rent i sängen också. Vilket är ett rent projekt när man är gravid, men det ska nog gå det med, haha!

Hoppas ni får en trevlig söndagkväll!

Kommentera här: