Minis kläder

NU har jag äntligen tagit tag i att fota alla minis kläder och kolla igenom vad vi har och vad vi behöver komplettera. Jag publicerade ju en lista för ett litet tag sedan över vad vi hade i de olika storlekarna, men sedan dess har jag köpt lite nytt.
 
Jag tror fortfarande att vi kanske behöver köpa lite mer i storlek 50, även om mini säkert kommer att växa ur det ganska snabbt. Vi har 4 bodys och 4 byxor i storlek 50, och om vi får en liten kräk-bebis så kan det bli svårt att gå runt på det tror jag. Vi har ju inte tvättmaskin i lägenheten utan måste boka tid i tvättstugan. I storlek 56 har vi 8 bodys och byxor, så det känns lite mer rimligt att kunna klara oss på. Pyjamasar har vi två stycken i storlek 50 och sedan har vi fyra stycken i storleken 50/56. Så där tror jag att vi kanske klarar oss ganska bra i alla fall. Men det märker man väl annars när man står där. Märker vi att vi inte har kläder så det räcker så får vi väl annars panikköpa efter att mini har kommit. Inte svårare än så egentligen. 
 
Storlek 50. 
 
Storlek 56.
 
Jag VET att det inte är en massa färgglada kläder. Men jag älskar dessa ganska neutrala och lugna färger. Jag är ganska säker på att det kommer komma in mer färg i garderoben i framtiden. Men så länge jag får bestämma så är det nog lite såhär det kommer att se ut. Jag gillar inte en massa skrikiga färger och plastiga tryck. Hellre mjuka kläder som funkar att matcha med det mesta. 
 
Vad tror ni att man kan behöva mer av? Tipsa gärna! 

Kommentera här: