Sammanfattning vecka 30 och 31

Nu har två veckor flugit förbi igen. Tycker att tiden går så snabbt nu. Tror jag kan ha skrivit det förut, haha. Men det är verkligen så. Samtidigt som det går snabbt så börjar jag bli lite otålig. Vännernas bebisar har börjat komma till världen, och jag vill inget hellre än att ha mini här ute hos oss. Det kommer, jag vet. Men jag vill att det ska vara NU!

Igår klev vi in i vecka 32! Vet inte om det hänt så mycket de senaste veckorna. Jag mår ungefär som sist. Halsbrännan kommer och går lite från dag till dag, sammandragningar har jag i princip varje dag mer eller mindre. Foglossningen sitter där den sitter om man säger så. Det gör mer ont de dagar jag rört på mig mycket, men samtidigt blir jag stel om jag sitter stilla för mycket. Ett litet moment 22. Men sånt är livet, och ingenting av det här gör mig något egentligen. Det är ju för minis skull och belöningen i slutändan gör det SÅ värt det!

Vi har shoppat lite mer till mini, och jag tänkte försöka visa det mesta någon dag. Vet att jag skrev det för ett tag sen också, men nu blir det ju ännu roligare att visa eftersom hans garderob har utökats sedan dess! Måste bara visa de senaste tillskotten i hans lådor. Två pyjamaser i storlek 50. Hittade dem lite otippat på Ica maxi faktiskt. De är ekologiska och så mjuka så vi kunde inte motstå dem. Jag har valt den grå och C har valt den gröna. Så fina båda två!

 
Magen fortsätter växa och det är väl egentligen inte så konstigt. Bebis är ju i princip "klar" därinne. Han ska egentligen bara öka på en massa i vikt de här sista veckorna. Det börjar märkas att det börjar bli lite trängre där inne. Man ser på hela magen när han rör sig. Nu känner man också mycket mer rörelser. Han är väldigt aktiv på dagarna just nu. Man kan ju bara önska att han fortsätter med den dygnsrytmen sen, haha! 
 
 
Nu ska jag sätta mig och läsa i min nya bok som kom hem häromdagen. Föda utan rädsla. Ska bli spännande att se vad som står. 

Kommentera här: