Magen i vecka 28

 
Godmorgon på er! 
 
Här började morgonen lite innan åtta när jag vaknade. C åkte till jobbet redan tidigt imorse, så det blev frukost ensam i soffan framför Nyhetsmorgon. Eller, helt ensam var jag ju inte. Katten låg bredvid mig i soffan. 
 
Efter det gav jag mig på att diska all disk för hand. Den har egentligen redan diskats TVÅ gånger i maskinen men blir ändå inte ren. Jag blir tokig! Det blir som en vitaktig hinna över all disk som känns allmänt obehaglig när man tar i disken. Usch! Jag vill ha REN disk. Vet inte vad som hänt med vår maskin. Det blev inte heller helt rent när jag diskade om allt för hand. Testade att ställa in en omgång till i maskinen för att se hur den blir. Vi hällde i salt och bytte disktabletter för några dagar sedan, undrar om det beror på det? 
 
Men men. På tal om något helt annat. Tänkte visa magen såhär i vecka 28. Bilden är inte tagen idag utan tidigare i veckan. Det börjar bli en ordentlig bebisbula, även om jag vet att den kommer bli ännu större förmodligen haha! 
 
 
Nu ska jag fortsätta att se på Nyhetsmorgon fram tills skidorna drar igång! Sen kommer fina Towe och hälsar på. Ska bli supermysigt!