Bättre natt

Woho! Den här natten var bättre! Jag känner mig (typ) som en människa igen. Lilleman vaknade för mat en gång vid halv två, en gång vid tio i fem och sen tog han morgon vid ungefär halv åtta. Med andra ord helt godkänt! Sen att jag vaknade med ont i halsen låtsas vi inte om. 

 
Melker ligger här på skötbordet för tillfället och torkar lite efter att jag smort in honom. Han har känslig hud så varje morgon och varje kväll ska han smörjas in. Strax ska han få på sig en ny blöja och lite kläder och sen är det nog dags för herrn att få lite mat tror jag. Det börjar låta så i alla fall haha! Själv ska jag försöka få i mig en kopp te till tror jag.

Får se vad vi hittar på idag. Förhoppningsvis tar vi oss ut på en promenad. Vi skulle behöva gå en vända till affären i alla fall. Men som sagt. Vi får se vad dagen bjuder på. Det ser ut att bli fint väder i alla fall :)

Kommentera här: