Besökt gymmet

Igår var jag ute i gymmet som vi har i huset där vi bor. Sjukt smidigt att ha det i så nära. Man kan inte direkt ursäkta sig med att det är jobbigt eller långt att ta sig till gymmet när man försöker hitta på en ursäkt för att slippa. 

 
 
Jag tränade ju inte så mycket under graviditeten och har inte riktigt kommit igång förrän nu så det blev inget långt pass. Men jag tänker att man måste börja någonstans och hellre ta det riktigt lugnt i början och bygga upp kroppen långsamt. Igår blev det en kvart på crosstrainern och en kvart på träningscykeln. Inte mycket som sagt men det är en början. Imorgon är det dags för ett pass igen. 

Till helgen kan det eventuellt bli en runda på den nyinköpta cykeln. Vi får se. Någon gång måste jag ju komma igång med cyklingen igen om jag ska ta mig runt Vättern nästa år haha! Det är väldigt ovant för kroppen att träna igen men det känns superbra att vara på gång igen.

Kommentera här: