Familjetid

Hej på er!

Det har varit tyst här några dagar. Mest för att vi helt enkelt varit upptagna med att göra saker med familjen. 

I måndags var vi ute vid småbåtshamnen som finns här i vår stad. Vi gick en bit längs vattnet och sen köpte vi glass från en nyöppnad glassbar. Mjukglassen var dock tyvärr inget att hurra för. Men det var ändå väldigt mysigt att bara gå runt där med lilla familjen och bara vara. Mer sånt i livet tack. 

 
Igår mötte vi upp ett par vänner i grannstaden. Målet var även där att äta glass. Vad annars ska man göra en sommardag liksom haha! Vi köpte lite glass i alla fall och sen studerade vi en massa båtar som låg intill och slutligen gjorde vi precis som alla andra och tittade på de som slussade. Mycket rolig underhållning. Speciellt med tanke på att ett par av båtägarna såg ut som att de inte hade en aning om hur man kör en båt. Roligt för oss i alla fall. 
 
 
Idag har vi mest varit hemma. Jag och Melker gick upp tidigt medan C fick sova länge eftersom han jobbar inatt. Vi underhöll oss med att leka på hans filt på golvet. Han har ju förstått nu att det faktiskt är ganska kul att ligga där och kika på saker. 
 
 
På eftermiddagen åkte vi till en cykelaffär för att kika på cykel. Jag behöver en ny inför Vätternrundan nästa år. Och vips så var jag visst en cykel rikare. Så nu är det väl bara att ta tag i träningen på riktigt haha! Jösses. Vad har jag gett mig in på... 

Men men. Nu ligger jag i soffan. Lilleman sover sedan en och en halv timme och jag ska väl gå och lägga mig snart eftersom jag får ta alla uppvak inatt. Imorgon ska han och jag hänga med hans mormor medan C sover. Vet inte exakt vad vi hittar på, men vi kommer nog på något! 

Godnatt på er!

Kommentarer:

1 Tina Hägglund :

Så fin han är My 😍

Kommentera här: