Film i soffan

Äntligen ligger jag i soffan. Nästan hela dagen har spenderats på Ikea och ikano-huset i Linköping. Var där med mamma, syster och hennes kille. Jag hittade precis det jag skulle ha. Köpte förvaringslådor, bordstabletter och ramar som ska användas i melkers rum. Har klickat hem lite olika prints från Desenio (ja, jag bestämde mig till slut) som jag ska sätta upp. Ska visa sen när det är klart. Förhoppningsvis landar de här hemma i slutet av veckan, eller allra senast i början på nästa. Ska bli så kul att få klart melkers rum! 

När vi varit inne på Ikea så gick vi över till gallerian intill och min mamma gick bananas inne på H&M och köpte en hel massa kläder till Melker. Han har då världens gulligaste mormor. Han växer ju som ogräs så då behöver man nya kläder ofta haha! 

 
Nu ligger jag som sagt här i soffan. Snubblade över en gammal favoritfilm när jag bläddrade igenom cmore-appen. De hade gjort en egen lite kategori med filmer med Michael Nyqvist. Blev så ledsen när jag läste att han gått bort. Han gjorde så himla bra filmer. Så nu ligger jag och tittar på Grabben i graven bredvid. En sådär härligt pinsam med underbar svensk film. 
 
 
Efter filmen blir det sängen för mig. Får se hur många gånger lilleman vaknar inatt. Ibland är det en gång, ibland är det tre...

Kommentera här: