Godmorgon onsdag!

Godmorgon på er! 

Natten var helt okej. Melker vaknade vid två, fem och sedan åtta. Så det får ändå klassas som en bra natt tycker jag. Nu sitter han i babysittern och snackar lite och viftar lite med leksakerna som hänger i den. Jag sitter bredvid och dricker en stor kopp kaffe. Får se vad vi hittar på idag. C sover efter ett ha jobbat natt så vi ska försöka underhålla oss ensamma fram till 14 ungefär. Kanske får bli en promenad sen om lillfisen känner för att sova. Då kan jag passa på att lyssna på några poddavsnitt också. Vore inte helt fel. Jag ska väl göra mig iordning lite så jag kan promenera iväg sen efter att Melker har ätit nästa gång. Det brukar passa bäst med promenad direkt efter mat så han kan sova lite. 

 
Ikväll ska vi iväg till lillasysters jobb för lite middag och musikquiz. Ska bli trevligt. Nattningen blir väl lite sisådär för lillfisen men det är smällar man får ta. Han lär ju somna i vagnen och sedan sova vidare i bilen hem.

Kommentera här: