Ny vecka!

Det blev visst ett sent inlägg för dagen. Dagen startade med tvättstugan. Inte speciellt kul men nödvändigt. Vi har ju en liten herre här hemma som kräks en hel del. Så det går åt en del kläder. Men hellre tvätta fler gånger än köpa alldeles för mycket kläder som han knappt hinner använda. Han växer ju som ogräs. Får hoppas det stannar av lite snart. Tycker det går alldeles för fort! 

På eftermiddagen hängde jag och Melker lite med hans mormor. Det ska vi även göra imorgon. Då blir det ett besök på Ikea och ikanohuset i Linköping. Mamma ska beställa kök till sin nya lägenhet. Tänkte att jag skulle passa på och se ifall jag kan hitta lite förvaringsboxar till melkers bokhylla. Vi har äntligen tagit tag i att fixa iordning hans rum. För några dagar sedan slängde jag en massa kartonger som stod därinne och möblerade om lite. Nya kuddar och en ny matta har inhandlats och imorgon tänkte jag sätta upp gardiner och en ljusslinga. Har hittat några affischer på Desenio som jag tror skulle passa superbra i hans rum, så de kanske kanske beställs snart. Han kommer ju inte sova därinne än men det är kul att fixa så man kan vara därinne på dagarna och leka! 

 
C jobbar inatt så jag och Melker är ensamma. Lillkillen sover i sin säng nu och jag ska sätta mig i soffan framför Sex and the city och måla naglarna. Mitt lilla kvällsnöje.

Kommentera här: