SÅ trött!

Godmorgon! 

Natten var en av de sämsta hittills. Lilleman vaknade hela fem gånger mellan 23:30 och 06. Behöver jag säga att jag är trött?! Jag har hällt i mig tre koppar kaffe och planerar att göra mest ingenting idag. Lillfisen sover sin första nap för dagen för tillfället och jag ligger i soffan med det sista av min tredje kaffekopp. 

 
Vi får se vad vi hittar på idag. Eftersom denna mamma är galet trött så blir det nog ganska lugnt. Kanske att vi tar ut en filt på altanen och ligger där och leker istället för att ligga inne på vardagsrumsgolvet. Ungefär så långt sträcker sig min plan. Kanske tar vi en promenad när lilleman ska sova nästa gång. Vi får se helt enkelt. Skulle egentligen vilja träna, men tröttheten i kombination med att jag är ensam hemma med bebis gör att jag nog får hoppa över det. 

Aja. Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt och göra ingenting tills lilleman vaknar igen.

Kommentera här: