Skötbord - check!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg är skötbordet fixat nu! Vi köpte ju ett först som vi var tvungna att reklamera eftersom det inte ens gick att montera. Men sen hittade vi ett annat och nu står det i badrummet, redo för mini.

Vi beställde skötbordet på nätet och leveransen kom riktigt snabbt så det är jag supernöjd med. Sen hade bästa sambon satt ihop skötbordet samma dag medan jag var ute på middag med ett par kollegor. Han visste att jag ville fixa klart så fort som möjligt. Älskar när han gör såna saker. Det är helt klart ett bevis på att han känner mig väldigt väl, och det är så fint av honom att han gör saker så för mig.

 
Sedan bilden togs har det fyllts på med ännu mer våtservetter och ännu mer blöjor. Så nu har vi definitivt så vi klarar oss den första tiden. I alla fall på den fronten. 
 
Älskar för övrigt skötbädden som vi köpte. Tycker den är SÅ söt med sina elefanter, grisar och ballonger, haha! Nu fattas bara bebis att lägga på skötbordet. Tycker han får ta och komma ut snart. 

Kommentera här: