Härlig söndag

Hej hej! 

Idag har vi spenderat dagen hos C's syster med familj. Även melkers farmor och farfar dök upp. Det blev en massa prat, middag och impulsiv tillverkning av churros till fikat. Mycket trevligt måste jag säga! 

 
På vägen hem körde jag nya bilen för första gången. Vi verkar följa det mönstret varje gång vi köper bil, att jag inte kör bilen förrän vi redan har köpt den. Men det verkar vara ett vinnande koncept för jag gillade både förra bilen och den här. Så jag litar på C när det kommer till att välja bil med andra ord haha! 
 
 
Nu ska vi försöka få lillfisen att sova och sen blir det en stund i soffan innan det är dags att sova. Kanske får bli lite glass eller choklad för min del. Köpte äntligen den nya marabouchokladen toffee whole nut igår och jisses vad god den var! När den är slut blir det dock inget mer godis för min del. Då är det dags att dra igång träningen för min del. Mer om det en annan gång. 

Hoppas ni haft en fin helg! Imorgon är det ny vecka, även om det inte är någon större skillnad för vår del för tillfället. Det fina med att C jobbar skift och dessutom fortfarande har kvar av sina 10 pappadagar!

Kommentera här: