Lördagsmorgon

Godmorgon på er! 

Jag och Melker har precis vaknat. Han sitter i babysittern och snackar lite och jag tänkte försöka få i mig lite frukost innan det är dags för Melker att äta igen. C är inte hemma. Han åkte iväg tidigt imorse när vi andra sov för att spela golf. Nog för att jag älskar honom galet mycket men alla intressen är verkligen inte gemensamma haha! ;) 

 
Lite senare idag kommer mamma hit och hjälper oss att tvätta fönstren. Så tacksam för den hjälpen. Jag hade ju kunnat göra det själv men det hade tagit dubbelt så lång tid och blivit typ hälften så bra. Plus att mamma får ytterligare en ursäkt för att komma och hälsa på Melker. Bra för henne OCH bra för oss :) 

Igår var vi på en liten familjeutflykt till ett ställe som heter Oskarshäll för att fika. Även om den största anledningen egentligen var att få ta en lite längre tur med nya bilen. Vi insåg när Melker kom att vår bil var lite i minsta laget. Eftersom jag och Melker sitter bak så är det viktigt med rymligt baksäte och det kan man säga blev ett problem i toyotan vi hade. Så nu har vi köpt en ny där vi verkligen får plats och som vi kommer kunna ha många år framöver, även om familjer eventuell växer ännu mer. Det blev en Subaru outback och vi är SÅ nöjda! 

 
 
Nu ska jag som sagt försöka få i mig lite frukost medan lillfisen är nöjd i sin babysitter. Kika gärna in lite senare sen om du är intresserad av att läsa förlossningsberättelsen. Tänkte lägga upp den under dagen.

Kommentera här: