Lite sol och ny podcast

Godkväll på er! Hoppas allt är bra med er. Själv sitter jag i soffan efter att ha lagt lilleman. Han somnade för en timme sedan ungefär men har redan vaknat fyra gånger när han tappat nappen. Så vi får väl se hur den här kvällen och natten blir. Natten till idag var lite sisådär men jag gissar lite på att det kanske berodde på fullmånen. Vi får se om natten blir bättre som sagt. 

 
Idag när Melker sov i vagnen efter lunchen passade jag på att njuta av solen som faktiskt var framme en stund för omväxlings skull. Så jag satt ute på altanen med en kopp kaffe i solen och lyssnade på ett par avsnitt av Mia Skäringers och Anna Mannheimers podcast. Måste bara säga att jag ÄLSKAR de där kvinnorna! Minst lika knäppa som jag så podden passar mig perfekt. Passande nog har jag en hel drös med avsnitt att lyssna ikapp. Perfekt för barnvagnspromenader eller när man hänger tvätt. 
 
 
Nu ska jag se ett avsnitt av Familjen annorlunda, ta en kopp te och bli lite svettig. Blir alltid det när jag ser det där programmet. Kan inte för mitt liv förstå hur en kan hålla reda på, orka med och uppfostra så många barn. Får hjärtklappning bara jag tänker på det. Här lär det inte bli fler än som mest tre små underverk. Får C bestämma så blir det nog bara två. Men det får vi väl se haha!

Kommentera här: