Nya vagnen!

Vi bestämde oss ju till slut för att sälja Emmaljungan som vi köpte innan Melker kom och istället satsa på en go Big från Britax. Jag gjorde rent vagnen efter konstens alla regler och slängde ut den på blocket. Redan samma kväll kom det ett par och köpte den. Vi har verkligen gillat vagnen men nu var det dags för något nytt.  

(null)

I fredags kom nya vagnen till butiken och vi kunde hämta ut den. Såhär långt är jag supernöjd med den! Melker verkar också ha godkänt den då han sov sin lunchvila i den igår och sov typ lika länge som han brukar. Sen måste jag erkänna att jag tycker att den här vagnen är snäppet snyggare än den förra haha! Jag har satt i en mintgrön sittdyna i den för tillfället och sen tänkte jag nog köpa lite fler saker på Ullared när jag och Mathilda åker dit om ett par månader. Kanske ett par dynor till att kunna byta med, någon filt i någon fin färg och lite såna saker. Kommer bli toppen! Det enda vi väntar på nu är regnskyddet som inte kom tillsammans med vagnen. 

(null)

Kommentera här: