Så härlig dag!

Dagen började med att jag och Melker var ute på altanen och lekte. Han fick testa på sandlådan för första gången och jag tror han gillade den faktiskt! Ska bli så kul när man kan leka lite mer ute. Mysigt var det i alla fall. 

(null)

När C hade vaknat efter att ha sovit efter nattjobb så åkte vi iväg för att fixa fler blommor och andra saker att plantera på altanen. Tror det kommer bli riktigt fint därute i år. Förra året orkade jag inte anstränga mig så mycket eftersom Melker var så liten men i år ska det bli mysigt där ute så man kan sitta där ute på kvällarna. Det enda störningsmomentet är väl grannarna som låter så som hörs över hela området. Har jag nämnt att jag vill flytta till hus...? 

Nu står mest alla blommor på ett och samma ställe, ska fixa till det sen när bord och allt kommer på plats. 

(null)

Nu blir det att ta det lugnt i soffan innan sängen. C jobbar natt och M sover. 

Kommentera här: