Organisering

När Melker hade somnat satte jag mig i soffan och organiserade alla hans urvuxna kläder. Jag sorterade alla kläder i storlekar och efter typ, byxor för sig och bodies för sig etc. sen la jag allt i påsar och märkte upp dem. Så nu blir det lätt att leta upp rätt plagg och storlek när de behövs till eventuella småsyskon. Har jag nämnt att jag Ä L S K A R att organisera?! 

(null)

Vi var hos C’s syster idag då melkers kusin fyller år och därifrån fick vi med oss två stora påsar med kläder. Nästan allt är för stort än så länge men han lär växa i det snart så snabbt som han växer. Vi fick en hel massa kläder från dem för ett tag sedan också. De står på vinden för tillfället men i veckan ska jag ta tag i att organisera även de kläderna så vi vet vad som ska tas ner och vad som kan ligga kvar ett tag till. 
Vi har precis köpt på oss kläder i storlek 80. Han kan ha en del i 74 fortfarande men byxor allra helst börjar bli för korta. Så jag antar att han har långa ben. Förhoppningsvis landar paketet med nya kläder om inte alltför många dagar. 

C jobbar natt så jag ska göra en kopp te och se lite Greys anatomy innan det är dags att sova. 

Kommentera här: