Fotograferingen

Vi, eller kanske rättare sagt jag, hade bestämt att vi skulle fota vårt första möte vid fotograferingen innan resten av bilderna skulle tas. Tycker att de bilderna brukar bli så himla fina och det blir lite av en grej att se varandra i de rätta kläderna första gången.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Av någon anledning blev jag supernervös när jag var på väg fram till C. Sjukt konstigt för jag hade ju egentligen ingenting alls att vara nervös över. Men tydligen blev jag det ändå. Kanske var jag nervös över vad han skulle tycka om klänningen till exempel. Nervositeten släppte dock nästan direkt när vi såg varandra.
 
(null)
 
Killarna var på plats före oss så de hade redan hunnit fota lite bilder bara dem, så efter fotograferingen av det första mötet var det dags för oss tjejer att fota lite bilder tillsammans bara vi. Sedan togs lite bilder med oss tillsammans med brudföljet och sedan lite bilder på enbart oss. Vi fotades vid Finspångs slott och det var verkligen superfint i slottsparken med alla löv som höll på att ändra färg och alla små broar som finns där. Är så nöjd över beslutet att fota där.
 
(null)
 
(null)
 
Vi blev fotade av bästa fotografen Pernilla (Pfotografen) som även tagit bilderna vid vår gravidfotografering och bilderna på Melker inför jul förra året. Jag kan varmt rekommendera henne om man klurar på fotograf inför något. Vi har alltid varit supernöjda med bilderna och hon tar sig verkligen tiden att få till det där lilla extra och har verkligen ett öga för detaljer. Det kommer bli så himla svårt att välja vilka bilder som kommer att få förstoras och hängas upp hos oss för det finns så himla många bra!

Kommentera här: