Flytt och sjukstuga (igen!)

Jag som hade tänkt att uppdatera massor här inne. Dock har det ju som ni märkt inte riktigt blivit så. Vi fick i alla fall nycklarna till huset som planerat och äntligen bor vi i vårt alldeles egna hus! Det är underbart ändå måste jag säga. Flytten gick relativt smidigt. Lite saker som dock fått en del smällar under transporten vilket såklart, men det är ju materiella ting så vad gör det om hundra år.

(null)

Det är fortfarande en hel del kaos där hemma och av den enkla anledningen har jag inte hunnit lägga upp några bilder på huset innifrån än. Det är ju ändå inte så roligt att titta på en massa kartonger... Men vi börjar komma iordning mer och mer, så snart ska ni såklart få se lite bilder av hur vi bor.
 
Sjukstugan har kommit och gått lite sedan sist. C lyckades ju stuka foten rejält typ dagarna innan vi skulle flytta, så han bar mest ingenting utan pekade vart saker skulle stå istället. Senaste veckan har jag varit galet förkyld och Melker har haft magsjuka, så det har inte varit speciellt hög aktivitet hemma hos oss kan man väl säga. Herregud vad jag hatar magsjuka! Nu håller jag tummarna för att alla andra föräldrar håller sina barn hemma länge när de haft det så vi slipper ha lappen uppe på förskolan i flera veckor som det var innan jul. Förstår inte varför vissa ska envisas med att skicka barn till förskolan som man inte vet säkert inte smittar längre. Suck. 

(null)

Men men, jag ville egentligen bara visa att vi lever och förhoppningsvis blir det lite mer aktivitet här inne ju längre vi kommer där hemma!

Kommentera här: