Mål för 2018

Om ett par dagar är det nyårsafton och sedan väntar ett helt nytt år runt knuten. Jag har i och för sig svårt att tro att 2018 ska kunna toppa 2017 eftersom vi i år fick vår lilla M. Men man kan ju alltid göra det bästa för att få det bästa möjliga med det nya året. En höjdpunkt är i alla fall redan inplanerad och även om den kanske inte slår Melkers födelse så kan det nog vara bra nära ändå. Tänker förstås på vårt bröllop som vi planerar nästa höst! Idag är det 281 dagar kvar tills jag får bli fru till världens bästa man. Tur att vi har tid på oss för det är mycket kvar att planera, haha! 

Tänkte att jag skulle skriva ner lite mål för 2018 och så får vi se i slutet av nästa år om jag lyckades eller inte. 
- Äta mer vegetariskt. (Här är C lite av en motståndare men jag får bearbeta honom...) 
- Ta tag i träningen PÅ RIKTIGT! (Har ju skrivit detta flera gånger men nu MÅSTE jag göra det med tanke på nästa punkt på listan. Plus att jag vill orka med småbarnslivet med allt vad det innebär. Dessutom vill jag gärna känna att jag är i form och mår bra i min kropp). 
- Ta mig i mål på Vätternrundan. 
- Spara mer pengar.
- Rensa ur bland kläder och skor, och sedan bara köpa riktigt bra saker istället för saker som jag typ bara använder tre gånger... 
- Äta mindre socker. 
- Gå på 12 dejter med C. 
- Umgås mer med vännerna. 

Tror att det var allt. Kanske inte supermånga mål men å andra sidan är några av dem ganska så stora projekt. Ska bli spännande att se om ett år hur det gick. 

(null)
Årets höjdpunkt är utan tvekan du min lilla Melker!

Nu sover Melker och C är iväg och hjälper en kompis som fått punktering. När han kommer hem blir det På spåret och vindruvor i soffan! 

Kommentera här: