Promenad i slasket

C jobbade natt igår och gör det idag med. Medan han sov idag så tog jag och lilleman en promenad i slasket. Det är tyvärr inte mycket till snö kvar utan mest slask och blött överallt. Inte supermysigt. Jag lyckades hålla Melker vaken tills han skulle äta lunch så han kunde sova i vagnen sedan på promenaden. Min tanke funkade och han sov när vi gått ungefär 100 meter haha! SÅ trött stackaren. Sen sov han i en timme och tio minuter medan jag gick och lyssnade på podcast. 

(null)

(null)

Jag gick och lyssnade på Skäringer och Mannheimer. BÄSTA podcasten enligt mig. Det enda negativa är att folk tittar lite konstigt på en när man går och skrattar rakt ur för sig själv, haha! Men det bjuder jag på. 

Nu ska jag tända lite ljus, ta ett par digestivekex med ost och kika vidare på Musikhjälpen någon timme till. Sedan är det dags att sova. 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Jag googlade på skötväskor och då kom din fina skötväska från Petite Cherie upp på en bild. Jag har försökt hitta den på nätet men just den färgen verkar ha utgått. Så jag tänkte fråga dig var du köpte din väska? Hälsningar Zlatka

Svar: Hej!
Jag köpte min på Jollyroom, men den verkar inte finnas kvar där i den färgen heller tyvärr.
lifeofmyh.blogg.se

2 Anonym:

Hej! Jag googlade på skötväskor och då kom din fina skötväska från Petite Cherie upp på en bild. Jag har försökt hitta den på nätet men just den färgen verkar ha utgått. Så jag tänkte fråga dig var du köpte din väska? Hälsningar Zlatka

3 Zlatka:

Ok, tack då vet jag!

Kommentera här: