Godmorgon söndag

Godmorgon på er! Jag höll tummarna igår för att Melker skulle sova riktigt länge inatt. Han har några nätter i rad vaknat ganska tidigt första gången. Tidigt är typ runt ett på natten. Inatt vaknade han inte förrän vid tre första gången men tack vare att det tar ett tag för honom att äta plus att katten fick nått ryck och röjde runt som en galning så hade jag precis somnat när Melker vaknade igen vid fem. Så det var bara att börja om med mat och sedan försöka få honom att somna. Till slut gjorde han det och jag kunde få lite mer sömn. Är inte superpigg idag men jag antar att det är såhär att vara småbarnsförälder haha! 

För tillfället sitter vi i soffan framför Nyhetsmorgon. Melker äter lite igen och jag sitter och längtar efter lite kaffe. Det får bli när lillfisen ätit upp. Planen för dagen sen är att ta oss ut på en promenad och sen kanske det blir lite hemmaträning för min del om Melker är nöjd på en filt bredvid eller i babysittern. Sen får vi se vad vi hittar på. C jobbar så vi är ensamma till ungefär halv åtta ikväll. 

 
Nu ska jag försöka få den här lilla trötta bebisen att äta upp så jag kan få den där kaffekoppen...

Kommentera här: