Nytt till Melker

Nu är Melker och jag hemma igen efter att ha träffat M för en fika och en runda på stan. Eftersom vi inte ses alltför ofta så är det SÅ kul när vi väl ses. Hon ska också ha bebis vilket är superkul och spännande. Så i oktober får Melker en liten kompis. Visst kommer det vara stor skillnad på dem det första året ungefär men sen kommer de säkerligen kunna leka toppenbra tillsammans! Framtida bästa vänner får vi hoppas! :) 

Vi fikade först och sen tog vi en runda på stan. Det blev ett besök på Kappahl och jag kunde inte motstå frestelsen att köpa ett par byxor som jag kikat på så länge men inte köpt. De är så otroligt fina! Det finns en body i samma mönster men jag köpte en vit att ha till istället. Att ha samma mönster på både body och byxa blir lite mycket tycker jag. Plus att Melker inte har någon vit långärmad body i garderoben. Köpte även två par strumpor i större storlek då flera av de han har börjar bli lite små. Älskar newbie-kläderna på Kappahl verkligen. Så fina och mjuka kläder. Men nu får det nog vara shoppingförbud ett tag framöver. Lilleman har nog allt han behöver för ett tag. 

 
Nu ska jag väcka C så vi hinner umgås lite innan han åker till jobbet igen. Kanske att jag kan övertala honom om att åka till Blomsterlandet för att köpa små blommor att ha på tavellisterna i hallen. Annars kanske det får bli morgondagens projekt.

Kommentera här: