Första dagen tillbaka på jobbet

Idag var det dags att göra första dagen tillbaka på jobbet efter föräldraledigheten. Jag ska inte tillbaka på 100% än utan kommer jobba ungefär 40% fram till att Melker har skolats in på förskolan i augusti. Lite för att mjukstarta återgången till jobbet och lite för att dra ut lite på föräldradagarna för att fortfarande ha en del dagar kvar när han skolas in så man har lite att ta av vid planeringsdagar, födelsedagar eller liknande. 

(null)

Det kändes ungefär som att jag var tillbaka som elev idag. Jag kom inte ihåg någonting alls typ haha! Plus att alla lösenord hade gått ut och att vi uppdaterat systemet vi jobbar i så jag behövde lite tid för att orientera mig lite. Men på det stora hela tyckte jag att första dagen gick ganska så bra ändå. Imorgon ska jag tillbaka igen. Saknar såklart Melker när jag inte är hemma men han har det ju toppen med sin pappa så det känns ändå väldigt bra.


Kommentera här: