Veckans to do

(null)

Det är redan onsdag, snart torsdag men detta är veckans to do list. Vi har bestämt oss för att byta Emmaljungan mot en annan vagn, så den ska tvättas och rengöras inför fotografering och sen ska den läggas ut på blocket. Tänkte passa på att sälja av en massa andra prylar som bara tar plats här hemma när jag ändå är igång. Typ babysitter, amningskudde, min ena cykel, skötväskan (pga köpt en ny) och så vidare. Jag hatar egentligen att sälja saker på blocket, mest för att folk ger skambud, inte dyker upp, ändrar sig och allt möjligt annat. Men jag ska försöka ge det en chans i alla fall. 

Sen kommer förhoppningsvis ett par paket hem, men det kan även vara så att demontering hinner dyka upp förrän nästa vecka. Det får vi se. Jag väntar på en ny sufflett till vår andra vagn. Gillar inte riktigt den som sitter på nu. Den är lite kort, och förlänger man den så är det bara nät så då blir det alldeles för ljust för att Melker ska kunna sova. Så därför beställde jag en ny. Plus en ny skötväska och så lite födelsedagspresenter till Melker. Han fyller ju år nästa söndag! 

Vi får se hur mycket jag hinner denna vecka som sagt. Imorgon ska jag i alla fall ta tag i rengöringen av Emmaljungan! 

Kommentera här: