Mitt garderobskaos

Känner ni också ibland att ni skulle vilja byta ut typ alla kläder i er garderob? Det gör i alla fall jag, och jag är inne i en sådan period just nu. Vet egentligen inte varför. Tror mest att det är för att jag är så trött på kläderna eftersom jag ju haft dem ganska länge. Har inte uppdaterat så himla mycket under tiden jag var gravid och fram tills nu. Man lägger ju liksom gärna pengarna på Melker istället. Plus att vi precis gift oss och det är ju inte heller gratis kan man väl säga.
 
Utöver att jag är trött på själva kläderna så är min garderob ett stort kaos just nu. Ingenting ligger där det borde tror jag. Allt är inkastat huller om buller och det finns noll ordning. Så jag måste verkligen ta tag i att rensa och organiser den. Igen. Det var inte superlänge sedan jag gjorde det men jag är sämst på att hålla ordning i just garderoben. När vi väl flyttar så ska jag verkligen försöka hålla ordning mycket bättre. Inte bara i garderoben utan överallt. Annars har det en tendens att dyka upp sådan där ytor där allt "skräp" samlas och sen kommer det liksom aldrig någon annanstans. Måste klura på lite olika lösningar som kanske kan göra det lite enklare att hålla ordning.

(null)     

Men tillbaka till kläderna? Hur ska man tänka när man handlar? Jag har ju som sagt en tendens att tröttna på kläder efter ett tag. Frågan är hur man skapar en riktigt hållbar garderob? Kanske måste skaffa mig en ordentlig stil? Haha! Jag kanske inte har något specifik stil. Det kanske är därför jag tröttnar efter ett tag... Hmm. Måste klura på detta.

Kommentarer:

1 Hanna:

Lindex erbjuder gratis hjälp av personalshopper och det är inget köp tvång! Perfekt!

Kommentera här: