Nytt namn

Jösses... efter en hel dags utbildning känns huvudet segare är kola. Sååå mycket information som ska knölas in i huvudet på få timmar. Men men. Jag överlevde. Båda att köra dit, hitta parkering, sitta där hela dagen och den köra hem igen bland all trafik i rörig grannstad. Så jag är nöjd ändå. 

(null)

Idag fick jag dessutom ett väldigt roligt och välkommet besked från skatteverket! ÄNTLIGEN har allt registrerats om giftermålet och mitt namnbyte har gått igenom. Tjoho! Så nu står det svart på vitt att vi är gifta och jag har fått nytt namn rent officiellt. Med andra ord en mycket bra dag! 

(null)
Nu ska jag fixa ihop en snabb middag till mig själv. C jobbar och M sover. Sen blir det ytterligare ett avsnitt bonde söker fru (låg visst en vecka efter) och sen packa inför att vi flyttar ut till svärisarna för en vecka från och med imorgon. 

Kommentera här: