Ännu mera kläder

Idag var jag och lilleman ute hos hans farmor och farfar. C jobbade hela dagen och vi kände inte alls för att bara hänga hemma. Det blev fika utomhus i solskenet och sen en promenad tillsammans med lillemans farmor och en av deras hundar. Tanken var att Melker skulle sova men han var inte alls med på det. Han somnade på vägen hem i bilen istället. 

Melkers farmor har precis varit i Ullared så han fick en hel påse med fina grejer. Pyjamasarna från Gekås är toppen. De har dragkedja vilket är väldigt smidigt. Plus att de är superfina. Sen fick han lite andra kläder som ni ser på bilderna. Älskar mössan och vantarna. Kommer bli SÅ bra i vinter. Han fick strumpor också men de kom visst inte med på bild. Handduks-capen blir toppen till babysimmet!

 
Skrev ju häromdagen att jag inväntade paket från H&M till Melker. Det får dock bli lite byten insåg jag när paketet kom fram. Melker höll på att försvinna i jackan som jag hade beställt, haha! SOM jag skrattade. Den ska bytas till en storlek mindre. Plus att mössan ska bytas till en större storlek istället. Så bra koll har jag på sonens storlekar hehe! 
 
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen bredvid sambon och lilleman. Det bästa som finns!

Kommentera här: