Fixa fixa!

Jag har börjat komma in i fasen att vilja boa inför att lillebror ska komma, så nu vill jag få en massa olika saker gjort här hemma som jag stört mig på så länge. Varför tar det så lång tid innan man orkar ta tag i saker? Måste bli bättre på att bara göra saker direkt som jag kommer på.
 
Jag har i alla fall gjort en liten lista på vad jag hoppas kunna hinna med här hemma under veckan. C är ju i Stockholm så det mesta får ju försöka fixas när M gått och lagt sig, för jag tror inte riktigt att han uppskattar att rensa, sortera och tvätta och såna saker. Då leker jag hellre med honom medan han är vaken och fixar och grejar sedan när han sover.

(null)

Jag hinner förmodligen inte allt på listan, eftersom jag brukar vara rätt trött på kvällarna. Men en ambition måste man ju ha, eller hur?!

Kommentera här: