Dagen idag

 
 
Imorse på bussen till skolan lyssnade jag på soundtracket till Begin again. Såg filmen i helgen och blev lite kär i musiken, så jag var tvungen att leta fram det på Spotify. Det gjorde att bussresan blev en ganska bra start på dagen. Det blev en ganska lång dag i skolan med långa genomgångar, så jag var lagom trött i huvudet när jag åkte hem igen.
 
Efter skolan träffade jag min lillasyster för en timmes simning och vi hann prata en hel del där i bassängen. Det är alltid lika trevligt med lite syster-prat. Jag är dock förundrad över hur svårt folk verkar ha att hålla sig till rätt varv när man simmar motionssim. Vissa simmar åt det håll man ska, vissa krysar liksom fram mellan folk och andra simmar lite hur som helt. Ingen struktur alls där. Men jag får väl helt enkelt försöka acceptera folks spännande simvanor...

Kommentera här: