Härliga söndag

Idag landade min kära mamma här i Sverige igen efter en vecka i Turkiet, så jag åkte dit för att umgås lite. Är lite lätt avundsjuk på mammas solbränna dock. Men om 68 dagar åker hon och jag till Cypern så då hoppas jag kunna få lite färg jag med. Här hemma verkar det ju inte bli mycket till sommar. 

Mamsen hade med sig lite presenter hem. Kan ju säga att jag blev superglad. Har letat efter hörlurar med bluetooth, och dessa var det riktigt bra ljud i! Väskan och plånboken vad heller inte fel. Älskar ju MK och att det var lite färg på väskan. Jag som alltid annars köper svarta väskor. 


Det blev en löprunda även idag när jag kom hem, och nu har jag parkerat mig i soffan med en kopp te och en skål med fruktsallad. Folk kan gärna få ha sitt godis med konstiga tillsatser och E-nummer för sig själva. Jag har ju inte ätit en enda godisbit sedan nyår, och jag kan inte riktigt säga att jag saknar det. Frukt är så mycket godare, fräschare och framför allt nyttigare. 


Jag fastnade framför någon film här i soffan, men har inte riktigt orkat hänga med så det blir nog sängen för min del snart. Godnatt på er! 

Kommentarer:

1 Martina:

Härligt med presenter & kommande resa =)
Själv åker jag till mallis om två veckor!

GUD så imponerande att vara helt utan godis så länge. Önskar jag kunde det! Jag äter inte ofta, och inte heller mycket men har ändå svårt att inte ta någon bit då och då om det finns i min närhet ;)

Frukt är ju galet gott!

Svar: Jag är ju lite avundsjuk på din resa alltså. Skulle vilja åka idag :P Men om 55 dagar så.

Godiset saknar jag faktiskt inte, konstigt nog. Men att inte ta en kall cola ibland är riktigt svårt :P
lifeofmyh.blogg.se

Kommentera här: