Sommarvärme!

Alltså det är ju helt galet vilket fint väder det är ute. Ingen lär ju ha missat det dock, haha! Jag njuter som en tok kan jag säga. Som jag har längtat efter sol och värme. 



Efter jobbet promenerade jag ner till stan för ett par korta ärenden. Trodde jag skulle svettas bort på vägen! Men samtidigt var det helt underbart med all sol. Testade en ny glass på vägen hem. Magnum dubble peanutbutter. Helt klart godkänd, men inte sådär toppenbra som jag tänkt mig. 

Hade tänkt ta en cykeltur när jag kom hem, men ändrade mig på vägen. Det är alldeles för varmt. Kanske kan man ge sig ut lite senare, vi får se lite. Jag måste ju verkligen steppa upp träningen nu. Vätternrundan är ju bara lite drygt en månad bort! Ibland undrar jag var jag får alla knasiga idéer ifrån, haha! 




Kommentera här: