Sammanfattning vecka 21, och lite annat

 
Tiden bara flyger förbi! Nu är vi redan inne i vecka 22! Jag vet inte exakt vad jag ska skriva om vecka 21. Det händer inte så mycket nytt varje vecka egentligen. Bebis bökar runt som vanligt. Det är galet häftigt att känna alla rörelser. C fick också känna på magen när mini hade sparkfest i magen. Tror han också tyckte att det var ganska häftigt. Det såg så ut på honom i alla fall :) 
 
Generellt mår jag väldigt bra i graviditeten just nu. Inget illamående, ingen jobbig trötthet eller något sånt. Däremot har jag fått galet ont i ryggen men det beror inte på graviditeten utan på felbelastning. Jag var hos massören i fredags och på lördag ska jag dit igen. Det har blivit lite, lite bättre men det är långt ifrån bra. Får hoppas på att det går framåt och blir bättre till på lördag för då ska vi sitta i bilen upp till Stockholm och det kommer säkert vara jobbigt om jag fortfarande har ont i ryggen. Men men, det löser sig. 
 
På vägen hem från jobbet idag svängde jag in på Rusta och såg till att vi fick hem lite adventspynt. Så nu har vi fixat det med! Vi ska dock köpa en ljusslinga att ha på altanen också. Men det får bli nästa vecka. 
 
 
 
Nu blir det en bit ananaspaj och se på Familjen annorlunda. Jag får panik av programmet men något gör att jag ändå måste titta haha! 

Kommentera här: