Sista veckan på jobbet!

Hej på er! Hoppas allt är bra med er!

Jag är nu inne på min sista vecka på jobbet och det känns helt galet. Kan nog inte riktigt förstå att jag inte ska gå upp och åka till jobbet på måndag. Då ska jag vara hemma och bara vänta på att mini ska komma ut. Superknäppt egentligen ju?! Får hoppas att han kommer ganska snart. För det här med att vänta är inte riktigt min starka sida måste jag erkänna, haha!

Jag ska väl i och för sig plocka lite med det sista inför minis ankomst. Hans rum är inte riktigt klart än så det är väl det som får bli mitt projekt tills hans kommer ut. Det ska upp lite saker på väggarna, en fåtölj ska få flytta in och sängen ska bäddas klart. Den kommer ju i och för sig stå i vårt sovrum ett bra tag framöver, men den ska ju ändå göras i ordning. Fåtöljen är meningen att bli någon slags amningshörna har jag tänkt mig så ska försöka fixa så det blir lite mysigt. Det kommer väl egentligen inte vara något regelrätt barnrum förrän mini blir lite större, men det är så kul att hålla på att fixa i alla fall.

 
Imorgon går vi in i vecka 39 och det är två veckor kvar till BF. Så spännande. Jag undrar när han tänker dyka upp. Lite tidigt som jag eller lite sent som sin far när han föddes. Tänkte att jag och C ska gissa på lite olika saker inför hans födsel och så får vi se sen vem som var närmast sen! 

Kommentera här: