Godmorgon fredag

Godmorgon på er i värmen! 

SÅ underbart att det faktiskt börjar bli lite varmt ute nu. Idag ska det bli uppåt 26 grader ute så när C vaknat (han sover efter att ha jobbat natt) så blir det nog en tur till Söderköping för att äta glass och promenera vid kanalen. Innan dess måste jag dock gå upp på vinden och hämta ner lite skor. Jag har typ bara skor för vinter och kall vår här i lägenheten och det känns inte riktigt som att de funkar idag. Då kommer jag svettas ihjäl haha!

 
För tillfället ligger lillfisen och sover i sitt babynest här bredvid och jag sitter och dricker en kopp kaffe och ser på Nyhetsmorgon. Jag njuter av att tycka om kaffe ordentligt igen efter graviditeten. Medan jag var gravid så tyckte jag mindre och mindre om kaffe, jag som alltid älskat kaffe. Så nu njuter jag lite extra!

Kommentera här: