Katastrofnatt

Inatt vet jag inte vad som hände. M somnade som vanligt lite innan 19 och vaknade ingenting innan jag och C gick och la oss. Sen började det... Han vaknade flera gånger med korta mellanrum och till slut ville han inte somna om igen. Då fick han flytta över till oss men det hjälpte inte heller. Så vi har haft ett barn som agerat elvisp mellan oss i sängen inatt och som bara sovit korta perioder mellan sina påhitt. Han har krälat runt i hela sängen, suttit upp, klättrat på mig och C och allt möjligt annat. Själv somnade jag inte förrän runt 02 och sen har man ju som sagt inte kunnat sova speciellt länge åt gången... Så idag är det kaffe som gäller. MYCKET kaffe. Hur är det möjligt att barnet alltid vaknar tidigt och är piggt efter en sådan här natt medan en själv känner sig som om man blivit överkörd av en lastbil?! 

(null)

Nu ska vi fortsätta med det vi gör här. Jag dricker kaffe som sagt och Melker drar ut alla böcker ur hans hylla. 

Kommentera här: