Nytt till vagnarna

Förra veckan klickade jag hem två dynor till vagnarna vi har här hemma. För tillfället har vi åkpåsar i dem men tänker att dynorna blir toppen sen när det blir lite varmare. Plus att de ger ett bra skydd mot smutsiga skor och spill i vagnarna sen. 

(null)

(null)

Det fick bli ett par från Elodie details. De är vändbara och har en lite varmare sida och en sida som är lite enklare att torka av. Det blev en enkel svart till Emmaljungan då jag tyckte vår timber-färg är lite svår att matcha. Tänker att en beigeaktig dyna borde funka men hittade ingen bra så gick på det säkra kortet med svart. Till cybexen fick det bli en med lite mönster. Jag trodde att dynan var i grått/vitt mönster med grå baksida men produktbilderna var lite missvisande. Jag blev rätt förvånad när det låg en mintgrön/blå dyna i paketet! Det gjorde dock ingenting för den var också superfin, så det kommer helt enkelt bli liiite mer färg i vagnen än vad jag tänkt mig. Men det kommer bli superfint. Lite svårt att få en rättvis bild på färgen tyvärr. 

Såg dessutom i en grupp på Facebook att det finns tokfina dynor på Gekås i Ullared. Kanske blir några fler nästa gång jag åker dit. Så man har lite att byta med, haha! 

Kommentera här: