Trött av mörkret?

Jag vet inte vad det är som hänt men på senaste tiden har jag varit SÅ TRÖTT. Jag sitter ständigt på jobbet och gäspar och orkar knappt hålla ögonen öppna. Kaffe hjälper inte... Jag tänker att det säkert beror på att det har blivit så himla mörkt, grått och tråkigt. När jag går upp på morgonen och åker till jobbet är det mörkt och när jag kommer hem igen på eftermiddagen så är det mörkt igen. Måste försöka motverka tröttheten på något sätt. Men hur?

(null)

Tänker att jag ska försöka komma ut och träna lite mer. Promenader, en löprunda eller en sväng på gymmet. Kanske kan det hjälpa att äta lite bättre? Senaste tiden har vi slarvat en del och det bidrar väl kanske. Sen måste jag lägga mig tidigare på kvällarna tror jag, och försöka sluta scrolla så jäkla mycket på telefonen innan jag somnar.
 
Har ni några andra tips på hur man kan mota bort tröttheten i gråa november?

Kommentera här: